Depistarea si rezolvarea problemelor

Depistarea si rezolvarea problemelor este o parte dintr-un proiect care nu ar trebui sa exista , cateodata este un cosmar sa descoperi probleme cu cateva zile sau chiar ore inainte de release.
Ideea cea mai importanta sa se actioneze cu calm si sange rece fara panica. Nu exista nimic pe lumea asta care nu mai poate fi reparat (aici ma refer la creeatiile oamenilor implicit a inginerilor :) ). Deci daca totul e specificat cum ar trebui sa fie si este revizuit atunci se poate rezolva usor.
Primu pas dupa ce se gaseste o problema este documentarea si apoi reproducerea ei pe un sistem real sau simulat (e de recomendat real).
Al doilea pas este cautare de solutii si alegerea celei mai bune rezolvari cu putinta. Solutia romaneasca cu sarma si/sau sfoara/scotch nu este admisa :).
Dupa aplicarea rezolvarii se intocmeste o documentatie unde se precizeaza motivul problemei (motivul poate fi chiar si neatentia sau neglijenta) si masurile luate astfel incat sa nu mai apara la urmatorul proiect.
Apoi in ultima faza cu rezolvarea si cu documentatia se merge la client. De obicei clientul este intelegator daca se explica logic cauza erorii.

Cam atat pentru azi .
O zi buna in continuare

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe