Proiect cu arduino 1 - Răcirea incintei computerului folosind două ventilatoare și un senzor de temperatură - Cerinţe

Primul proiect cu Ardunio - Răcirea incintei computerului folosind două ventilatoare și un senzor de temperatură

Am decis după aproape 2 ani sa mă apuc să mai scriu una alta pe acest blog şi am preluat modelul lui Matt Cutts care la fiecare 30 de zile încearcă sa înveţe şi să facă ceva nou. Prima mea dorinţă de acest fel a fost să execut un  mic proiect folosind platforma Arduino (vezi http://www.arduino.cc/). 

 

Primul proiect cu Ardunio

 

Cerințe

Cerințele de bază pentru proiect sunt:
Se dă:
- Am mai multe ventilatoare vreo doi senzori de temperatura , un afișor și o platforma Arduino
Se cere:
- În funcție de temperatură, se controlează ventilatoarele (mărește sau micșorează viteza de rotație a ventilatoarelor)

Electronică

Ce implica proiectul acesta ?
Cunoștințe de electronica, organizarea proiectului, procurarea materialelor, time management (ar trebui sa dureze doar o luna).
 Să vedem ce iasă .

Apropo, despre Arduino am aflat de pe www.ted.com.