Disecție pistol pentru plastic topit

Ieri mi s-a stricat pistolul pentru plastic topit și l-am desfăcut să încerc să îl repar. Disecția a fost destul de simplă pentru că scula asta e pe cât de utilă pe atât de simplă.
În principu este format din două părți principale:
1. Partea mecanică , care împinge batonul de plastic, prevăzută cu un buton ajutător


2. Partea electrică prevăzută cu un încălzitor cu semiconductor http://www.tme.eu/ro/details/01602.0-00/elemente-de-incalzire/stego/# care încinge un rezervor de metal și care la rândul lui topește plasticul.

 Din păcate nu pot să îl repar pentru că încălzitorul cu semiconductor s-a ars și piesa ar fi mai scumpă decât prețul inițial al pistolului (chinezărie de 15 lei ... oare cum fac chinezii să îl producă așa de ieftin ?). Mai bine cumpăr altu .. Dar nu a fost totul în zadar pentru că am aflat că există încălzitoare pe bază de semiconductor. Sincer,  nu știam ...
 Pe parcursul căutărilor după piesa asta minune am mai găsit și folie autoadezivă de încălzire. 
Mi-ar prinde bine și mie chestia asta pentru volanul mașinii sau pentru șosete :) . Iarna asta mi-au înghețat picioarele și mâinile și știți cum se zice nevoia de învață ... sau mai degrabă te împinge :).

PS: partea bună e că am rămas cu un cablu de alimentare perfect funcțional .