Extractor de fum

De la o vreme mă confrunt cu o mare problemă. Am o reacție alergică la fumul de la lipiturile pe care le fac, o dată sau de două ori pe săptămână. Cum nu duc lipsă de idei (nu întotdeauna bune), mi-a venit o idee... M-am decis să modific un pic proiectul meu cu ventilatoare și să îl transform într-un "Extractor de fum". Adică ce face aparatul ăsta ? Extrage fumul rezultat în urma topirii fludorului și sacâzului și îl redirecționează într-o direcție opusă nasului meu :).
Aparatul arată cam așa:

 Se alimentează la un transformator la 12 V, învârte ventilatoarele cu viteza maximă, se formează un curent de absorbție suficient de puternic cât să tragă fumul .
 
În carcasă aparatul arată cam așa:

 Și funcționează cam așa:

Merge destul de bine . A fost o idee destul de bună.

În postul viitor sper să termin sursa de tensiune liniară iar apoi să încep altceva mai interesant ... are cineva vreo idee ? :)

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe