Sursa de tensiune liniară (bazat pe LM317) (2)

Proiectul acesta începe să prindă contur. Am asamblat totul într-o cutie încăpătoare :). Singurul lucru care a rămas neterminat este afișorul de tensiune. Acest afișor o să-l execut folosind arduino cu un LCD și un divizor de tensiune.
În partea dreapta din poză am loc pentru încă o sursă ;)
Conectorul de alimentare de la rețea este chiar profesional. În schimb radiatoarele sunt un pic cam subdimensionate .. o să vad cât rezistă.
Sunt un pic cam multe cabluri dar sincer nu am găsit altă soluție. Dacă aveți o soluție mai bună sunteți invitați să o scrieți. O să le mai aranjez când o să instalez și afișorul de tensiune.
Sursa scoate maxim 18 V și minim 1.2 V ... Sincer nu știu exact de ce nu ajunge la zero. Dar o să aflu ...
Gaura unde o să instalez afișorul de tensiune este încă nefinisată. O să arate mai bine la final, vă promit :)

Oricum ar arăta eu sunt bucuros că funcționează. Deocamdată am folosit sursa doar pentru o mini-mașină de găurit care se poate alimenta doar la DC.
Schema de bază a sursei arată cam așa:

Weekend plăcut tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe