Inlocuirea acumulatorilor surubelnitei electrice

Acumulatorii șurubelniței electrice s-au cam stricat și a trebuit sa ii înlocuiesc. A fost destul de simplu, am desfăcut șurubelnița și am dezlipit acumulatorii vechi (galbeni în fotografie) și am lipit alți acumulatori noi. Mai greu a fost pana am desfăcut carcasa, dar totul se rezolva cu un pic de forța bruta :).
Principiul de funcționare al acestor șurubelnițe nu este foarte complicat, un motor de curent continuu este acționat de niște acumulatori care pot debita un curent destul mare (pana la un amper), un întrerupător și un sistem simplu de verificare a încărcării acumulatorilor.
Dat fiind ca sunt 4 acumulatorii de tip AA 1.2 V si 800 mAh, se aplica următoarea formula:

`U_t = U_1 + U_2 + U_3 + U_4`.
unde :
`U_1 = 1.2 V`.
`U_2 = 1.2 V`.
`U_3 = 1.2 V`.
`U_4 = 1.2 V`.
rezulta: `U_t = 4 * 1.2 V = 4.8 V`.

Acum am o șurubelniță ca noua și probabil o sa încep niște proiecte de bricolaj în curând. Daca doriți sa achiziționați o șurubelniță noua, va recomand:
- Surubelnita cu acumulator Black&Decker AS36LN AutoSelect, 3,6V Li-Ion, 180 RPM, 4,8 Nm, trusa metalica + 10 Accesorii
- Șurubelniță cu acumulator Black&Decker 3,6V, 180 RPM, 3,4 Nm KC36R+ cap dublu pentru înșurubat și încărcător
- Surubelnita cu acumulator Einhell BT-SD 4,8 F, 4,8V
Weekend plăcut tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe