Mini proiect (1) - Controlarea unui LED RGB cu Arduino

Controlarea unui LED RGB cu Arduino Uno

Am fost foarte curios cum aș putea să controlez un LED RGB folosind Arduino Uno și am purces la treabă. Mi-am cumpărat un LED RGB , 3 rezistente de 220 ohmi și 4 fire , iar apoi le-am conectat ca în imaginile de mai jos. 

Schema electronică

Arată cam așa :

Controlarea unui LED RGB cu Arduino Uno
Controlarea unui LED RGB cu Arduino Uno

Montajul electronic

Conexiunea tuturor firelor cu placa Arduino:

Controlarea unui LED RGB cu Arduino Uno

Conexiunea la pinii LED RGB:
Controlarea unui LED RGB cu Arduino Uno

Conexiunea la pinii Arduino:
Controlarea unui LED RGB cu Arduino Uno

Placa DIY bazata pe Arduino:
Controlarea unui LED RGB cu Arduino Uno

Progrămelul de control :

Tutorial inspirat de pe learn.adafruit.com.
Week-end plăcut tuturor!