Imprimanta 3D (3) - Asamblarea cadrului

Am terminat de asamblat cadrul imprimantei 3D . Am un cadru din lemn MDF model Graber Prusa I3 taiat cu laser cumparat de pe magazin.dioda.ro. La asamblare am avut cateva poticneli pentru ca nu am avut nici o instructiune clara cum se asamblează piesele ... a fost ca si cum as asambla un puzzle 3D :)
Cadrul odată asamblat e destul de solid și greu... nu cred ca o sa am probleme cu vibratiile si miscarile nedorite ale cadrului. Deocamdată m-am cam poticnit la cuplajele elastice dintre motoare si filetul axei z ( Prusa_i3_Rework_Motor_assembly - Step 6)

Poze detaliate cu asamblarea:
Imagine de ansamblu axele X Y Z:
Axa X:

Axa Y - placa de montaj a heated-bed-ului:
Motorul Axei Z si locul unde ar trebui sa instalez cuplajul elastic:
Locul motorului pentru miscarea pe axa X:
Motorul de miscare al axei X montat:
Pilonul numarul doi pentru axa Z:
Locul de montaj a motorului de miscare a pilonului doi pentru axa Z:
Locul de montaj a motorului de miscare pentru axa Y:
Cuplajele de montare a curelei de miscare pe axa Y:
Carcasa pentru panoul de control:
Asamblarea axelor de precizie de miscare pe axa Z pentru pilonului unu si doi:
Locul de montare al extruderului:
Imagine de ansamblu:

E complicată asamblarea dar e interesantă ...
Urmează instalarea heated bed-ului, microintrerupatoarelor pe cele trei axe, driverelor pentru motoare, extruderului, hotendul și la final să le conectez toate. Sper să și funcționeze. :D Un sfârșit de săptămână fericit tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe