Quadcopter (7) - Cum se foloseste HC-06 cu DroidPlanner

După o muncă intensă de ... câteva .. ore :)  am reușit să conectez drona la telefonul mobil prin intermediul bluetooth. Din punct de vedere al conexiunii a trebuit să lipesc un divizor de tensiune pentru pinul de Rx al modulului HC-06 pentru a reduce tensiunea de la HKPilot de 5v la 3.3V.


Micro HKPilot Mega -  HC06
Rx                               ->Tx
Tx               -> divizor -> Rx




Am instalat DroidPlanner  și am configurat conexiunea cu modulul bluetooth conectat la drona.

Instrucțiunile pentru MissionPlanner se potrivesc și pentru DroidPlanner:
http://ardupilot.org/copter/docs/common-mission-planner-bluetooth-connectivity.html?highlight=bluetooth

Pentru alte detalii legate de bluetooth am găsit o pagina foarte bine pusă la punct:
https://mcuoneclipse.com/2013/06/19/using-the-hc-06-bluetooth-module/

Conexiunea bluetooth HC-06:

Connexiunea cu telefonul mobil:

Drona se poate arma, iar după decolare se poate aduce în siguranță la sol din DroidPlanner:


Funcționează mai bine decât mă așteptam ...

Weekend plăcut tuturor!

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe