Meștereala 3D printing (2) - Suport telefon mobil pentru masina (Dacia Logan MCV)

Din ciclul mestereala de luni m-am apucat sa creez un suport pentru telefon, care sa se fixeze pe bordul masinii. Design-ul a fost destul de usor de facut mai ales ca am deja lipit pe spatele telefonului un "Suport Stand Adeziv Popsocket", iar suportul meu se ataseza foarte usor de Popsocket. După îndelungi măsurători de vreo 5 minute :D am realizat designul folosind Thinkercad.com iar imprimanta mea a facut treabă bună , rezultând suportul de mai jos.
Suportul pe bordul mașinii:
Suport Stand Adeziv Popsocket:

Modelul pentru imprimanta 3d se gaseste aici:
Suport telefon mobil pentru masina
Telefonul stă destul de fix, este la îndemână și este foarte aproape de câmpul vizual. În concluzie am creeat un design revoluționar :D, aplicabil pentru orice telefon și cred că pentru toatele modelele de Dacia. Suportul nu are nevoie de lipire, si doar se ataseaza la gura de aer conditionat. O sa limiteze deschiderea gurii de aer conditionat, dar rămâne un pic deschisă și bate în sus (oricum nu-mi place să-mi bată aeru' conditionat direct în față).
O zi bună tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe