Proiect cu arduino 3 - Răcirea incintei computerului folosind două ventilatoare și un senzor de temperatură - Descrierea stabilizatorului de tensiune

Răcirea incintei computerului folosind două ventilatoare și un senzor de temperatură - Descrierea stabilizatorului de tensiune

Ieri am lipit montajul pentru placa ce urmează să realizeze ceea ce mi-am propus , să controleze două ventilatoare în funcţie de temperatură şi să afişeze acea temperatură pe un display. Prima etapă de lipituri a avut ca scop realizarea unui modul electronic de stabilizare a tensiunii.
 

Schema electronică

Schema realizată am postat-o mai jos:

Sincer nu mă aşteptam să fie aşa de greu de lipit. E nevoie de o anumită tehnică de lipit piese pe placă care se învaţă cu practica. M-am inspirat de aici pentru a învăţa să lipesc http://www.ladyada.net/learn/soldering/

Vă ţin la curent cu proiectul în zilele următoare.
Pe curând.

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe