Instalarea Php5, Mysql, Apache, Eclipse si Gimp pentru Ubuntu

Am vrut zilele trecute sa îmi continui programarea unei pagini web făcută mai demult în Php, MySql și Apache și pentru asta am avut nevoie de aceste aplicații instalate pe Ubuntu. Am gasit cum se instalează și am procedat în felul următor:
Pasul 1. Instalează aplicațiile Php5, Mysql și apache: In command shell, trebuie sa lansați următoarele comenzi:
    sudo apt-get install apache2

    sudo apt-get install php5

    sudo apt-get install libapache2-mod-php5

    sudo apt-get install mysql-server libapache2-mod-auth-mysql php5-mysql phpmyadmin

    sudo /etc/init.d/apache2 restart
Pasul 2. Instalează Eclipse pentru Php pentru editarea codului sursa(am urmat pașii de aici)
Pasul 3. Instalează procesorul de imagini Gimp (l-am instalat direct din centru de software ubuntu)
Pasul 4. Testează pagina în Firefox, Chrome și Opera.
Conținutul paginilor se poate gasit în următoarea locație: /var/www/
Cred ca asta e procedura pas cu pas pentru dezvoltarea unei pagini web pe Ubuntu. Toate aplicațiile sunt gratuite și au documentație foarte bine pusa la punct.
Spor la programare și o seara frumoasa tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe