Imprimanta 3D (6) - 100% functională

Imprimanta 100% funcțională

Am făcut câteva poze cu imprimanta 3D care este în momentul acesta 100 % funcțională. Am și imprimat câteva piese și ma declar mulțumit.

Vedere din stânga:


Vedere din dreapta:

Am printat câteva piese pentru montarea rolei de filament. Piesele au iesit destul de bine. Calitatea mai poate fi îmbunătățită dar deocamdată o folosesc asa cum e ... sa vad ce mai pot îmbunătății pe parcurs ..

La montarea extruderului si hotendului am avut probleme la instalare și la reglare dar pana la urma am reușit și funcționează excelent. Un sfat de instalare ar fi sa fixați extruderul și hotendul cat mai bine astfel încât sa nu se deplaseze în timpul imprimării. Un alt sfat ar fi sa instalați și un dispozitiv de autoleveling ... de fiecare data când printez ceva trebuie sa reglez hot-endul sa atingă hot-bedul foarte puțin.

Rezultat

Am mai avut probleme mari cu motoarele pas cu pas pentru axele X și Y. Cumpărasem niște motoare mai mici care se încingeau foarte tare și făceau un zgomot infernal. Totul s-a rezolvat în momentul în care am înlocuit motoarele cu altele mai puternice. Dacă vă apucați să construiți o imprimanta 3D nu faceți rabat la calitatea pieselor pentru ca altfel o sa aveți probleme mari la imprimare. 

 

O seara frumoasa tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe