Mini proiect(4) - Conectarea caștilor cu microfon la telefon

 Descriere

 Mini proiectul de față presupune conectarea unor căști normale de calculator la telefon. Cei care vorbesc mult la telefon la serviciu știu ca o convorbire care tine mai mult de 5 minute devine foarte supărătoare. Din cauza faptului că trebuie să țină receptorul la ureche și o mână e tot timpul e ocupată. Din prisma datelor de mai sus am decis sa fac montajul de mai jos pentru a-mi ușura viata .

Componente

  • doi conectori 3.5mm stereo jack
  • un conector 4P4C (RJ9)
  • o cutie mica 
  • un strop de fludor și de răbdare

Schema

 - la căști și la microfon am legat cele doua canale L și R intre ele pentru a putea fi legate apoi la conectorul RJ9


- am desfăcut și receptorul sa vad exact care sunt conexiunile

Conectarea

După cum se vede conectarea e cat se poate de simplă. Doar am lipit firele la fel ca în schema și funcționează fără nici o problema.

Rezultat

 Din păcate nu am avut o cutiuța mai ergonomica și mai arătoasă, dar per ansamblu dacă funcționează nu ma deranjează prea mult cum arată. Am testat totul și merge brici :D




Weekend plăcut tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe