Mini proiect (33) - Înregistrarea audio cu ESP32 și INMP441 într-un fisier wave, și salvat pe un card microSD

Înregistrarea audio cu ESP32 și INMP441 într-un fisier wave, și salvat pe un card microSD

Azi am realizat un proiecțel demo prin care înregistrez sunete folosind microfonul omnidirecțional INMP441 contectat la un ESP32, iar apoi salvez totul într-un fișier wav pe un card microSD. 
Pentru început am conectat componentele la fel ca în schema bloc de mai jos. 
Cardul adaptor pentru microSD l-am conectat pe SPI , iar microfonul l-am conectat pe I2S (vezi conexiunile mai jos).
Cardul microSD pe care l-am folosit are 16GB și l-am formatat în prealabil pentru ”file system” FAT32 si ”allocation unit side” de 32 KB.
 Am reușit să înregistrat fișierul wav, dar din păcate are o calitate destul de slabă. Trebuie să mai tunez codul si poate obțin un rezultat mai bun.
 

Componente:

Schema electronica/sistem:Înregistrarea audio cu ESP32 și INMP441 într-un fisier wave, și salvat pe un card microSD


Mai jos am atasat și codul folosit la teste, și vă las pe voi să vă delectați :D

Cod de test:

 



Documentatie proiect:

Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O seară/zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe