Mod de viata

Hai sa facem un scurt exercițiu. Încercați sa numărați numărul de ore pe care îl petrecem în fata computerului, televizorului. Eu cel puțin care muncesc la computer prin natura meseriei mele petrec intre 5 - 6 ore în fata PC-ului și încă 1-2 în fata TV-ului. A început sa apară o suprasolicitare fizica și informaționala.
Mare parte din probleme se pot rezolva doar prin mult somn. Dar nu toate ...

O alta soluție complementara somnului este dieta echilibrata în combinație cu multi-vitaminele de calitate. Vitaminele pot ajuta corpul sa lupte cu suprasolicitarea. Hrana de calitate săraca în grăsimi rele și bogata în fibre ajuta organismul sa se refacă.

Bolile mintale se pot instala pe fondul epuizării psihice și a stresului prelungit. Se începe cu o depresie scurta apoi aceste depresii pot degenera în alte forme mai grave. Eu nu sunt medic și nu am nici un fel de pregătire în domeniu dar in momentul in care am vizionat prezentarea de mai jos am început sa îmi pun semne mari de întrebare.

Si în final cum poți sa echilibrezi munca cu viata personala pentru a reduce stresul si a îmbunătății calității vietii:
Sper ca o sa va fie de ajutor experienta acestor oameni.