Quadcopter (3) - Hardware și Software setup

Am început procesul de configurare a software-ului și folosit eclipse pentru compilare și flashing. Instalarea a mediului de dezvoltare cu eclipse îl găsiți aici: Multiwii 328p Developing in Eclipse. Eclipse e un IDE foarte ușor de configurat și folosit. Am urmat câțiva pași de configurare simplii, am configurat conform cu website-ul de mai sus.
Cele mai importante configurări sunt:
- Quadcopter configuratia X

- Configuratia hardware de baza:

- Software-ul open source l-am luat de aici : MultiWii Software

- Configuratia telecomenzii:

- In Config.h am modificat urmatoarele :


- Configuratia pentru receiver-ul radio:
MultiWii Receiver
THR ----> Channel 3 Throttle.
ROL ----> Channel 1 Aileron.
PIT ----> Channel 2 Pitch.
YAW ----> Channel 4 Rudder.
AX1 ----> Channel 5
AX2 ----> Channel 6

- Configuratia Motoare/ESC
MultiWii ESC
D9 ----> ESC/Motor 9 (back right)
D10 ----> ESC/Motor 10 (front right)
D3 ----> ESC/Motor 3 (front left)
D11 ----> ESC/Motor 11 (back left)

Configuratia finala pe care am folosit-o pentru testele mele este următoarea:


Urmează armarea motoarelor și alte reglaje...
Weekend plăcut tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe