3D scanner (1) - Documentație

Descrierea proiectului:
Am început un nou proiect, este vorba de un scanner 3d , care o să mă ajute sa scanez obiecte reale pe care apoi le pot imprima folosind imprimanta 3D. În plan am și să scanez obiecte sau oameni de până la 1-2 metri. Scanerele profesionale costa foarte mult, de aceea o să încerc sa creez un scanner care să rivalizeze ca și rezultat cu acestea. Îmi dau seama că e destul de greu, dar cred ca nu este un țel de nerealizat. Am început faza de documentație care probabil o sa dureze cam o lună. Apoi o sa intru în faza de construcție (platformă, piedestal pentru obiect și masă rotativă).În a treia etapă o să încep testele, și în ultima etapă o să pot face scanări de calitate.
Rămâne de văzut ce o să iasă.

Documentatie folosită până acum:
3D scanner
3d-scanning-tutorial
3D Scan app

Componente:
- Senzor Kinect
- Platforma pentru scanare
- Masă rotativă

Schema sistemului:

Sărbători fericite tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe