Meștereala 3D printing (10) - Suport printat 3D pentru jaluzea/rulou

Suport printat 3D pentru jaluzea/rulou

Săptămâna trecută s-a stricat suportul pentru un rulou, și mi-a dat ocazia să mai meșteresc în tinkercad. Practic am măsurat suportul vechi și am încercat să-l reproduc... zis și făcut, dar după ce l-am printat am constatat că a ieșit mult prea subțire și fragil. Apoi l-am modificat un pic făcându-l mai solid (mai gros) , și rezultatul se observă în imaginea de mai jos  modelul și montajul. Doar culoarea parcă nu se potrivește ...

Model:


Rezultat:

De când am montat suportul nu am mai avut nici o problemă, ruloul se poate ridica foarte lin și fără efort. Treabă bună!! 

Lucrul la suportul ăsta mi-a dat o nouă idee de automatizare pentru jaluzelele din camera mică.

Pentru întrebări și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O seară/zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe