Meștereala 3D printing (11) - Capace printate 3D pentru suportul de la prosopul de bucătărie (plus 3D printer calibration and tunning)

Capace printate 3D pentru suportul de la prosopul de bucătărie (plus 3D printer calibration and  tunning)

Ieri am meșterit niște capace opritoare pentru suportul de la prosopul de bucătărie. Pe lângă asta mi-am actualizat versiunea de slicer, acum am trecut la PrusaSlicer versiunea 2.0. Din ce am citit pe site această versiune are foarte multe îmbunătățiri iar una dintre ele este posibilitatea să reglezi înălțimea stratului de plastic la 0.07 mm  pentru un obiectele cu multe detalii în anumite locuri , sau sa regelezi înălțimea la 0.25 mm sau 0.3 mm pentru zonele cu mai puține detalii (SMOOTH VARIABLE LAYER HEIGHT).  O să încerc să folosesc această nouă funcție pentru un obiect cu mai multe detalii.

 Până atunci am testat noul slicer pe capace, și se vde rezultatul mai jos . Mi-a iesit un print curat fără erori și foarte precis (setările pentru slicer sunt listate mai jos). 

Capace printate 3D pentru suportul de la prosopul de bucătărie (plus 3D printer calibration and  tunning)

Modelele sunt realizate în tinkercad (o să încarc modelele si pe thingverse la cerere):

Capace printate 3D pentru suportul de la prosopul de bucătărie (plus 3D printer calibration and  tunning)

Mai jos am listat toate configurarile mele pentru PrusaSlicer:







Apoi am refăcut tuningul PID pentru hotend, din cauza faptului că i-am schimbat acum câteva săptămâni duza și încălzitorul, și uitasem să-i fac tunarea.

Se trimite în prima fază comanda

M303 E0 S200 U1

se așteaptă autotunning-ul, iar apoi se salvează datele în NVM folosind comanda 

M500.


 Pentru mai multe detalii despre PID autotuning vizionați filmulețul de mai jos:


 

 

Documentatie:

Rezultat:

 Am montat opritoarele și totul merge brici.

Capace printate 3D pentru suportul de la prosopul de bucătărie (plus 3D printer calibration and  tunning)

 


Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O seară/zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe