Setările pentru Slic3r pentru o calitate perfectă a imprimării 3D

Setările pentru Slic3r pentru o calitate perfectă a imprimării 3D

Obiectivul meu pe ziua de azi a fost să imprim un cub perfect de 10mm x 10mm x 10mm. După mai multe încercări, căutări pe internet și mai ales pe website-ul slic3r.org am reușit să setez imprimata pentru cea mai bună calitate posibilă. 

Pe partea de advanced settings am păstrat setările default, dar o să încerc peste câteva zile să tunez și partea asta pentru a obține obiecte mai rezistente.

In secțiunea de infill am modificat fill densiy la 20% și fill pattern pe Honeycomb (fagure).

In secțiunea Layers and perimeters am schimbat Layer height la 0.20mm în prima fază iar apoi la 0.25mm. Această setare este foarte imporantă pentru a obține suprafețe cât mai netede. Pentru 0.20 imprimarea a durat cu 3 minute mai mult, dar rezultatul este asemănător cu 0.25, cu toate că suprafața este chiar o idee mai netedă. Deci am rămas la 0.25mm pentru ca 0.20mm îmi prelungește prea mult imprimarea.

În partea de printer settings am modificat distanta si viteza pentru ridicarea axei Z înainte să înceapă imprimarea. Am făcut acest lucru pentru a suprima zgomotul motoarelor ... Cred că se ridicau cu o viteză mult prea mare și se forțau foarte mult motoarele , și din cauza aceasta se producea un zgomot foarte iritant. Acum se ridica cu un milimetru cu o viteza mai mica ... cred că la vreo 10 - 20 mm/s.

În secțiunea de Skirt și brim am schimbat configurarea pentru Brim . Practic în 5 mm în afara obiectului se așterne un strat de plastic de aproximtiv 0.6 mm,  și care împiedică obiectul să se desprindă de pe masa de imprimare. În foarte multe cazuri am avut surpriza ca un obiect mare , cu durată mare de imprimare, să i se desprindă un colț. Această desprindere este foarte enervantă pentru că îți deformează obiectul și în unele cazuri obiectul devine inutilizabil. Deci am decis sa fac un brim de 5mm.

Pe partea de viteză am schimbat doar viteza de deplasare pentru nonprint moves , pe 30 mm/s.

 In applicația repetier-Host am setat Feedrate-ul la 80% și flowrate la 50%. Din observațiile mele flowrate-ul este bine să fie mai mic pentru a nu depune mai mult plastic decât e nevoie. Astfel o să rezulte o suprafață mai netedă, și fără "blobs".


 

Rezultatul

A ieșit un cub neted cu dimensiunile 10.13 mm x 10.08mm x 10.2 mm. Destul de bine ...

 

Voi ce părere aveți ?

Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O seară/zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe