Meștereala 3D printing (12) - Suport printat 3D pentru telefonul mobil Sony Xperia

Suport printat 3D pentru telefonul mobil Sony Xperia 

Acum câteva zile s-a stricat suportul pentru telefon, și a trebuit să concep altul mai trainic și mai frumos. Am măsurat inginerește dimensiunile telefonului și am realizat modelul de mai jos în tinkercad. La printare am avut un pic de furcă cu suportul de plastic pentru cârligul de agățat (de pe spate).

Am activat "Generate support material" și am început imprimarea. Până aici totul a fost ușor, dar după ce s-a terminat imprimarea abia am reușit să înlătur plasticul pentru suport. Trebuie să mai studiez partea cu materialul de suport, și să-l fac să se desprindă mai ușor. Voi aveți vreo idee ?

Suport printat 3D pentru telefonul mobil Sony Xperia

Model 3D:

Suport printat 3D pentru telefonul mobil Sony Xperia
 Suport Sony Xperia pentru Dacia Logan MCV

Rezultat:

Am imprimat modelul si l-am montat în mașină, l-am atașat de ușița pentru aer condiționat sau încălzire, depinde de anotimp. Telefonul stă fix , nu se rotește sau să se miște în vreun fel. În plus este foarte aproape de volan și este în raza vizuală. Până acum sunt mulțumit de acest suport.
Suport printat 3D pentru telefonul mobil Sony Xperia
 
Aș putea să adaptez (personalizez) acest suport și pentru alte tipuri de telefoane, iar pentru comenzi  vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe