Mestereala 3D printing (16) - Suport printat 3D pentru hard disk extern WD

Suport printat 3D pentru hard disk extern WD

Ieri am avut task sa-mi organizez biroul :D ... si m-am gândit că ar fi fain să montez hard disk-ul extern cumva pe birou astfel încât să nu mă mai încurce. La fel ca și celălalt HDD extern  am încercat să-i fac un suport prins de peretele biroului , care să-i asigure o minimă protecție și rigiditate.

Model:

 Zis și făcut ... în Tinkercad: https://www.thingiverse.com/thing:4761911


Rezultat:

Din păcate la printare am avut o mică problemă , pentru că s-a desprins un pic colțul din stânga, dar suportul printat 3D pentru hard disk extern se poate totuși folosi.  Din când în când am problema asta cu dezlipirea unui colț, și sincer nu mai am nici o idee să o rezolv ... patul de printare este aliniat și curățat ... Voi aveți vreo idee cum se poate repara asta ?


 

Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe