CNC laser (5) - Test modul laser cu dioda NUBM44v2

Test modul laser cu dioda NUBM44v2 

Am avut nevoie de un modul laser un pic mai puternic si am considerat ca m-ar ajuta mult un modul bazat pe dioda laser NUBM44. Am comandat de pe ebay un astfel de modul si dupa 1 lună mi-a venit ... bineînțeles că a trebui să-l ridic de la oficiul postal al vămii, unde am avut de stat la o coadă sănătoasă ... ca pe vremuri. 

Modulul vine fără cabluri de alimentare si de semnal, astfel mi-a mai dat de lucru vreo 2 ore să potrivesc niște mufe de conectare și patru cabluri. După ce l-am montat a mers destul de bine (vezi filmuletul de mai jos). Laserul are o putere de iesire de 7W , ceea ce mă ajută să tai placaje de 4 mm foarte curat și repede. 

Conectarea:Test modul laser cu dioda NUBM44v2


 Montaj:

 

Test modul laser cu dioda NUBM44v2

 

Dezavantaje: Face un zgomot infernal .. de mă aude tot cartierul :D

Avantaje: Are o putere mare si din cateva treceri taie cu ușurință placaje de 4mm.

 
 
Una peste alta sunt foarte mulțumit de acest nou modul laser. O să încerc să gravez ceramică și metal (cu tehnici bazate pe muștar :D ).
 
 

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe