Mestereala 3D printing (18) - Suport printat 3D pentru router

Suport printat 3D pentru router

Astăzi am printat 3D un suport pentru router. Mi-a trebuit un astfel de suport pentru a fixa cumva routerul, și în același timp de a avea posibilitatea să-l ridic sau să-l mișc foarte ușor. În prima fază am creeat un suport mai subțire, dar când am încercat să-l montez s-a rupt. Astfel am ajuns la acest design-ul de mai jos, care este mai solid pentru că are ranforsări, și l-am montat foarte ușor. Treabă bună ! 

Suport printat 3D pentru router


Printarea a decurs fără surprize și din cauza bandei dublu adezive, care a ținut piesa lipită de patul de printare. Recomand folosirea benzii dublu adezive, dar trebuie lipită/dezlipită pentru fiecare printare , pentru că o să se strice în momentul în care se va dezlipi piesa de pe pat.

 

Model:

 Am realizat modelul în tinkercad iar fișierul stl se poate descărca din linkul de mai jos de pe thingverse: https://www.thingiverse.com/thing:4792757
 

Rezultat:

 O poză bună face cât o mie de cuvinte ... din păcate poza asta e un pic neclară :) deci să zicem că face doar 125 de cuvinte ...

Suport printat 3D pentru router

Asta pare mai clară...

 

Montajul :

Montarea a fost simplă, am folosit două holșuruburi cu care am fixat suportul de peretele biroului, iar apoi am așezat routerul în suport.

Suport printat 3D pentru router


Suport printat 3D pentru router

 Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O seară/zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe