Configurare Home Assistant (1) - Realizarea configurării Temperaturii CPU-ului și GPU-ului în Home Assistant

Realizarea configurării Temperaturii CPU-ului și GPU-ului în Home Assistant 

Se pare ca sistemul meu Home Assistant cu Tinkerboard Asus (placă similară cu Raspberry Pi, dar nu identică) este un pic prea încins, și am vrut să știu cam ce temperatură are CPU-ul si GPU-ul. Astfel mi-am configurat un nou fisier yaml în care am adăugat citirea celor două caracteristici de system, temperatura medie a microcontrollerului și temperatura medie a unității grafice

Pentru asta a trebuit să instalez addonul File editor, cu care am reușit să-mi creez un nou fisier yaml, și am editat acest fișier.


 Pentru a asigura vizibilitatea pentru temperaturi a trebuit să includ fișierul sensors.yaml in configuration.yaml:


 Iar apoi am adaugat cele două temperaturi într-un 'Entities Card Configuration':


După restartul Home Assistant:


 Componente Home Assistant folosite:

Configurare:

Documentatie:


 
Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O seară/zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe