3D Print for today - Useful things to 3D print (4) - Suport rotativ pentru decorațiuni florale sau cofetărie

Suport rotativ pentru decorațiuni florale sau cofetărie

Azi am primit comandă de la nevastă-mea să-i fac un suport rotativ pentru aș realiza mai ușor aranjamentele florale. Zis și făcut ... mi-am căutat prin casă,  în cămară și prin pivniță diverse obiecte ce s-ar putea folosi pentru acest proiecțel, și am găsit un tocător mai vechi, un scaun stricat, un rulment de la un fidget spinner stricat și holșuruburi. De la scaunul stricat am tăiat tăblia rotundă care este din tablă subțire de fier, apoi mi-am printat un suport rotativ găsit pe thingiverse, iar apoi le-am montat toate. Rezultatul se vede în imaginile de mai jos și în plus am și ... Happy wife, happy life!  

Componente:

Model imprimanta 3D:

Rezultat:

În prima fază am montat suportul central pe care se rotește măsuța rotativă pe care este așezat tortul sau decorațiunea florală. Acest suport central este compus din baza cu 4 piciorușe în x, și în care este inserat un rulment, iar în rulment este inserat discul de montaj.Dimensiunile rulmentului sunt D=22mm, d=8mm și h=7, D - diametrul exterior, d - diametrul interior, h - înălțimea. Pentru că am folosit un alt tip de rulment a trebui să modific un pic modelul 3d.


Modificările sunt disponibile pe thingiverse.

  Apoi am printat încă 4 piciorușe adiționale pentru ai oferi mai multă stabilitate acestui suport rotativ pentru decorațiuni florale . 

 

Mai jos se observă cum arată suportul rotativ pentru decorațiuni florale finalizat și gata de folosire.
Treabă bună!

PS: Se poate folosi și la torturi !

Afiliere eMag: 

Linkurile de la secțiunea "Componente" conțin adresa mea de afiliere la eMag.ro, iar dacă cumperi folosind aceste linkuri vei susține blogul meu. Mulțumesc! 

eMag Genius:
Hai și tu în Genius! Abonează-te la Genius 12 luni și primești beneficii premium și 20 lei card cadou eMAG. Profită acum! eMag Genius

 
Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O seară/zi plăcută tuturor !

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe