3D Printing for today - Useful things to print (3)

 Suporturi pentru telefon și mâner pentru frigider

La cerere unui coleg am printat azi 3 suporturi pentru telefon. Apoi am printat un mâner pentru frigider. Am folosit aplicația de interfață Repetier host cu Layer Height de 0.3 mm si 10% infill density.

 

Modele 3D :

Componente:


Rezultat:

Mâner pentru frigider, iar mai jos sunt suporturile pentru telefon.




Afiliere eMag: 

Linkurile de la secțiunea "Componente" conțin adresa mea de afiliere la eMag.ro, iar dacă cumperi folosind aceste linkuri vei susține blogul meu. Mulțumesc! 

eMag Genius:
Hai și tu în Genius! Abonează-te la Genius 12 luni și primești beneficii premium și 20 lei card cadou eMAG. Profită acum! eMag Genius

 
Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O zi plăcută tuturor !





Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe