Shadowbox/lightbox (1)

Ce este un shadowbox/lightbox ?

 Un shadowbox/lightbox este o cutie iluminată din spate care conține 4-9 straturi (layers) de hârtie albă sau colorată tăiată astfel încât să reprezinte o anumită temă, de exemplu un peisaj din natură. 
Prin așezarea pe straturi împreună cu iluminarea , practic se obține în final un efect de 3D holografic
Eu am încercat un peisaj nocturn dintr-o pădure misterioasă (cutia din imaginea de mai jos cu luna) și am folosit 5 straturi. Iluminarea am realizat-o folosind o instalație cu 30 de LED-uri alimentate cu 3 baterii AA. Cutia în sine am tăiat-o folosind laser cutter-ul construit de mine. 
 
shadowbox/lightbox
Straturile de hârtie le-am tăiat folosid mașina ScanNCut, iar ramele pe care am lipit hârtiile le-am tăiat eu dintr-un soi de plăci de spumă de 3 mm.  

Componente și unelte folosite

Rezultat

Cutia luminoasă (Shadowbox/lightbox) din stânga am realizat-o săptămâna aceasta, iar cea din dreapta am terminat-o anul trecut în decembrie.
shadowbox/lightbox
shadowbox/lightbox
 
Acest shadowbox este disponibil spre vânzare pe olx. Acest shadowbox costă 150 de lei, dar din câte văd ar putea ajunge până la 4000$ (vezi aici) ... dacă este realizat pe mai mult de 20 de straturi pe un format mai mare ... de către un artist cunoscut. Al meu este mai ieftin ... ;)

Dimensiuni:

  • Înălțime: 23 cm
  • Lungime: 23 cm
  • Adâncime: 8 cm

Documentatie proiect:

Afiliere eMag:

 Linkurile de la secțiunea "Componente" conțin adresa mea de afiliere la eMag.ro, iar dacă cumperi folosind aceste linkuri vei susține blogul meu. Mulțumesc! 

eMag Genius:
Hai și tu în Genius! Abonează-te la Genius 12 luni și primești beneficii premium și 20 lei card cadou eMAG. Profită acum! eMag Genius

Mulțumesc pentru atenție! Pentru întrebari și/sau consultanță tehnică vă stau la dispozitie pe blog mai jos în secțiunea de comentarii sau pe email simedruflorin@automatic-house.ro. O zi și seară plăcută tuturor ! 

  Back to top of page

Etichete

Afișați mai multe

Arhiva

Afișați mai multe